torsdag 11. mars 2010

Dagen i går var en kreativ dag for denne madamen (kanskje er det derfor bloggoppdateringen uteble). Det er helt feil at kvinner kan gjøre flere ting på en gang...fordi...vi er så sinnsykt flinke med den ene tingen vi gjør og derfor er det rett og slett ikke mulig å gjøre andre ting mens vi gjør den ene tingen. Så enkelt er det! Døgnrytmen i huset på Imsroa er snudd helt på hodet. Når til og med min kjære mann i huset begynner å foreslå trening midt på natten, ja da begynner jeg å innse at vi har store døgnflueproblemer. Til tross for dette faktum fikk jeg brukt gårsdagen fornuftig. Jeg og "mamma" Marit ble geologer av å skrive 3 timers oppgave om vår fantastiske geologiske historie. Det skal sies at disse istidene og varmeperiodene er oppskrytt. Ellers brukte jeg dagen flittig til å strikke en overvektig kompanjong til en ensom herrevott, begynte å innse potensialet innenfor "Homemade Cards" og ikke minst våge meg ut på tynn is i form av en pulsvarmer for svake håndledd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne forkynn din opplevelse hvis du liker, misliker eller rett og slett kjeder deg;)