mandag 12. april 2010

"Hvis vi ikke hadde noen vinter, ville ikke våren vært så deilig; hvis vi ikke av og til møtte motgang, ville gode tider ikke vært så velkomne."
Sitat: Anne Bradstreet

Det har vært en fantastisk vårdag her i Østerdalen og det yrer av liv rundt oss på alle kanter. Bobster har reist tilbake til huset i skogen, og jeg og Adam sitter etterlatt i tomrommet etter vår lille lekekamerat. Det har vært noen fine dager sammen med labradorBOB, og vi tar gjerne i mot besøk av vår fosterhund når som helst:) Adam har vært flink maskulin mann i dag, og tilsammen står tre glade biler og smiler uten pigger...Happy Honda, Antivinter Audi og Sarte Saab. Gutten har gjort seg fortjent til en klem på begge kinn og suss på munn:) Geitene på Imsa solte seg i glansen fra vårsola, og de mener visstnok at rundballer er det siste innenfor myke, smakfulle solsenger. Ikke vet jeg om rundballer er tingen for meg når skinka skal grilles, men kanskje er det verdt et forsøk...brunfargen biter uansett ikke på små, søte trøndere. Jeg har lenge fått inntrykk av at "Twilight" er verdt å få med seg på filmfronten, og i dag skjønner jeg hvorfor...det var faktisk verdt å bruke noen timer av livet for å se denne. Det som bekymrer meg er at det kanskje må brukes noen timer for å lese bøkene også...dette lover ikke bra for fremtiden! I det kreative hobbyhjørne har det vært lite aktivitet i dag, men til mitt forsvar har Adam kommet med en super idé til en låt, og denne har i kveld blitt snekret i databasens musikkfiler. Jeg mener, med min til tider lite funksjonelle hjerne, at dette har vært mer enn nok kreativt for denne hellige søndagen:) Tusen takk for en skjønn vårdag i Østerdalen mitt lille univers:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne forkynn din opplevelse hvis du liker, misliker eller rett og slett kjeder deg;)