tirsdag 16. mars 2010

Det er tidlig morgen (kl. 05.51) på Imsroa, men ingen av "barna" vil legge seg. Adam jobber natt på sykehjemmet og jeg sitter med mine kreative fingre. Disse nattskiftene er ikke sunt for kropp og sjel, men når man ser det med kreative øyne gir det mening. Jeg og Marit kom oss vel hjem fra Älvdalen uten større trafikkork enn en svipptur innom Europris. Det er 3 timer bedre enn forrige hjemreise fra "Søta Bror":) I går hadde vi fotosession på Kroken for våre seneste produkter, og det skal ikke forundre meg om det venter en modellkontrakt rundt neste hjørne (eller kanskje ikke...). Vi kjørte miljøvennlig fremkomstmiddel i form av god, gammeldags spark, og jeg tror muligens høyre ben har fått signifikant større muskler enn venstre. På den produktive siden har jeg strikket en langdryg vinhøne i "vadmelsklær" og en veske med personlig vri (tror vesker er tingen for tiden). I morgen håper jeg å kunne briljere med en tovet lue, som på nåværende tidspunkt rommer en sekk med poteter. Nå er klokken sannelig blitt seks. Det er et tydelig tegn på at tiden er inne for å innta varmeflaskeposisjon til min kjære samboer kommer hjem med trøtte øyne. God natt og sov godt lille univers;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne forkynn din opplevelse hvis du liker, misliker eller rett og slett kjeder deg;)