mandag 29. mars 2010

En ny uke har kommet og verden venter spent på nye opplevelser og erobringer. Påskeuken ser ut til å bli grå og trist på værsiden, men det gjelder å holde humøret oppe og se gleden i de små ting. Johnny`s kantine hadde påskeåpent i går, og stabburet var fylt med hjemmelagede produkter for store og små. Vi er stolte over å kunne presentere noen nye produkter fra gang til gang - og det virker som de besøkende er positive til vårt lille lokale tiltak. Gårsdagens vinner på produktsiden ble Flower Power Pannebånd med 5 stk solgte, etterfulgt av såper, vottepar, skjerf og hyllehøne. Alle de hyggelige menneskene var blide og pratsomme, og det er ingen tvil om at stabburet er et perfekt sted for "Kreativ Kjedsomhet". Jeg personlig var en smule trøtt etter nattevakt på sykehjemmet, men holdt dagen ut ved hjelp av utsalg, bandøving og PhotoScape. Det skal selvfølgelig sies at jeg mer eller mindre ranglet meg i seng ved 3 tiden på natten da verden ble for stor for min utslitte hjerne. I dag, etter 10 timers søvn, er jeg frisk og opplagt til å møte en ny dag med blogging, bandøving og nattevakt. Ønsker alle i mitt lille univers en fortreffelig første mandag i påskeuken:)

2 kommentarer:

  1. Du har herved fått en fast leser på bloggen, vakre, søte, du.
    Elsker tingene du lager, de er helt etter min pipe/ smak/ eller hva man nå sier. Hi hi.

    SvarSlett
  2. Heisann.
    Spillejobben din er for langt unna.... filler'n og!
    Får få dere et oppdrag litt nærmere Bergen feks.
    Fortsatt god påske..

    SvarSlett

Gjerne forkynn din opplevelse hvis du liker, misliker eller rett og slett kjeder deg;)