fredag 26. mars 2010

Nå er det helg, og med dette går vi inn i 3. stabburssøndag siden åpningen av vår kreative virksomhet. Det ser ut til at jeg skal gå nattevakt i morgen, og det betyr en rødøyd søndag med påfølgende matematikkdysleksi og taleleifer. Regner med at de besøkende kan få stor fordel av min bakdel. Nå er 31 såper ferdig støpt og pakket (ligger under kort og såper), og jeg kan senke mine skitne skuldre for denne gang. I dag har jeg og Marit vært scooterbabes på befaring i skjønne naturomgivelser på Klettsætra. Vi hadde en opplysende tur med innhold av lavt tåkedekke og på ingen måte skyfri himmel. Oppgaven i Natur- og kunnskapsturisme skal romme registrering av kulturminner, og Klettsætra er i denne sammenheng vårt utvalgte offer. Vi regner med å finne hulderromper fra 1800-tallet, trollskjegg fra 1700-tallet og nøkkeroser fra 1600-tallet...dette kommer med andre ord til å spennende. Oppdatering på funn og bevismateriale kommer senere. Det må sies at vi takker vår psykolog for muligheten til å utføre denne jobben...to mentalcases tar saken med takknemlighet.
Takk for en fantastisk dag med vind i håret mitt lille univers:)

1 kommentar:

Gjerne forkynn din opplevelse hvis du liker, misliker eller rett og slett kjeder deg;)