fredag 19. mars 2010

Endelig siste natt i ensomheten:) Det er endelig bra at vi snart skal få snudd døgnet på rett kjør igjen...kanskje jeg klarer å bruke hodet igjen neste uke! Begynner å tro at hjernecellene svikter meg etter fire dager i stummende mørke. I dag våknet maskineriet (noe enkelte refererer til som kropp, sjel eller ja takk begge deler) rundt kl. 14, og det er skremmende for en dame i min alder. Litt frustrasjon kjennes når man våkner i denne tiden på "morgenen", men jeg forsøker å trøste meg med at en vakker dag får også mitt liv en A4-tilværelse. Jeg velger derfor å glede meg over denne muligheten på nåværende tidspunkt. Det har likevel vært rom for kreativ utfoldelse på denne skjønne dagen: musikkøving i skogen (http://www.vimarida.blogspot.com/), måneskinnstur med Odd Nordstoga og produksjon av et par nusselige babysko og en grønn veske. Sliter fortsatt med en stor vinhøne (som jeg snart er redd skal gå til angrep på meg), men føler ikke for å påminnes denne særlig i mørkets nærvær. I morgen skal det faktisk jobbes noen timer på sykehjemmet, og jeg tror det kan være en fin avveksling fra hverdagen. Jeg måmå nesten innrømme at jeg gleder meg til å studere igjen etter påske...Arealplanlegging here I come:) Ønsker min kjære en fortsatt fin nattvakt sammen med sine damer. God natt mitt lille univers!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne forkynn din opplevelse hvis du liker, misliker eller rett og slett kjeder deg;)