lørdag 10. april 2010

Denne helgen startet med en stor bæsj og oppkast fordelt på to gulvmatter. Jeg våknet og fant Adam på fire føtter utstyrt med plasthansker og grønnsåpe...lukten i leiligheten talte for seg selv og Bobster så på meg med skyldige hundeøyne. Når den store bæsjen var erobret trodde vi begge at kampen var vunnet, men den gang ei! Adam gikk ut med den skyldige, og jeg skulle begynne på dagens første måltid, da jeg plutselig oppdaget en ny matte med uvanlig møblement. Innslynget i ledninger lå Bobsters frokost - delikat og fristende. Stakkars hunden hadde sikkert spist noe spennende tidligere på dagen som ikke falt helt i smak i en labradors sarte mage. Heldigvis ble dette dagens siste funn, og vi krysser labbene for at saltstenger, hvitost og bacon fører til mer balanserte mageforhold på stakkars Bobster. Ønsker alle i mitt lille univers en fortreffelig helg uten ukontrollert avføring og oppkast:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne forkynn din opplevelse hvis du liker, misliker eller rett og slett kjeder deg;)