fredag 9. april 2010

Kortproduksjonen fortsetter i bunkersen - "The White House" -, og temaet for denne dagen var gratulasjonskort med sitater til ettertanke for mottaker. Synes personlig at et godt sitat gjør dagen bedre, og tror derfor at det kan finnes flere sjeler som trenger en oppmuntring der ute i vårt vidstrakte land. Dagen i dag er ikke mye å snakke om for min del, siden jeg og min kjære sov store deler av dagen! Kan selvfølgelig skryte på meg to timer på skolebenken fra morgenen av, men det er liksom ikke store greiene sett i forhold til "krig og fred og sånn". Natten har derimot vært mer innbringende med 10 stk gratulasjonskort og 4 ferdig pyntede pannebånd:) Gårsdagen var denne dagens rake motsetning, også kalt den sosiale dagen for lille, søte trønder. Vimarida spilte konsert på Biotopen og jeg kan dermed si at jeg har sett mennesker denne uken. Stemningen blant Afterski-entusiastene på Evenstad var upåklagelig, og vi musikalske sjeler hadde en morsom kveld med våre medstudenter. Nå er det snart på tide å ønske min kjekke, slovakiske prins velkommen hjem fra nattvakt, og da kan vi etter hvert sove over atter en ny dag i Østerdalens dype skoger:) Takk for en kreativ natt i ensomheten mitt lille univers:)

3 kommentarer:

  1. Stilige kort du lager.
    Finurlig med de sitatene...

    SvarSlett
  2. Tusen takk Aase:)
    Jeg er nybegynner i denne kortbransjen, men synes det er morsomt tidsfordriv:)
    Det er stort potensiale for forbedringer, og det er derfor mye inspirasjon å hente hos proffer som deg selv:)

    SvarSlett
  3. Det var et innmari koselig kort Marita =0)
    (for en nydelig håndskrift du har!)
    Jeg er helt enig i at et godt sitat betyr mye. Jeg er glad i ordtak og små dikt og vers, og har en pen liten samling må jeg innrømme ;0)
    Man samler jo på alt som er, altfor mye egentlig...

    Fordi du er som en sol på min vei, og låner meg litt av din ild. Fordi du er god vil jeg takke deg, men mest fordi du er til!

    Klæm =0)

    SvarSlett

Gjerne forkynn din opplevelse hvis du liker, misliker eller rett og slett kjeder deg;)