tirsdag 20. april 2010

Hvem skulle trodd at dagene ble kortere når døgnet ble lengre? Det er helt utrolig hvordan dagene løper av gårde, og det er et under at vi fortsatt henger på slep etter tidsmaskinens enorme støvsky:) Det har forekommet en del hendelser siden forrige oppdatering, og det er tvers igjennom positive ting som gjennomsyrer tilværelsen.

På den kreative siden har det igjen vært salg av brukskunst på Evenstad, og det kunne høstes både ære og berømmelse for mine nattesysler denne vinteren. Det ble knipset bilde av Evenstad`s kreative salgsgjeng, og bildet håper vi å finne igjen i Østlendingen en vakker morgen i disse tider. Det skal ellers sies at søndagens inntekt kan finansiere min neste Internetbestilling av hobbymaterialer, og søndagens timesbetaling var derfor verdt strevet;) Fremtidsplanen for "Kreativ Kjedsomhet" innebærer forhåpentligvis 17. maifeiring og "Koppangsmart`n", men det på en betingelse - produksjonsantennene må komme tilbake til "The White House".

Det går dessverre mot sommer og oppbrudd på et livslangt forhold med Statens lånekasse. Dette krever at man som lånerotte må begynne å tenke på tilbakebetaling av de mange tusen kr som har samlet seg opp gjennom tidene. Adam øynet på kommunesidene en ledig stilling som barnehagetante fram til sommeren, og etter intervjuet i går sitter jeg med fast jobb to dager i uken ut juni måned. I tillegg er behovet på sykehjemmet økende, og de ringte meg i dag med forespørsel om fire potensielle arbeidsdager i de kommende ukene. Jeg har begynt å takke ja til livets muligheter, og ser derfor at det kommer en tid med jobbing i månedene fram mot sommeren...og sikkert helt fram til pensjonsalderen:)
Takk for at alt ordner seg for snille jenter og MEG mitt lille univers!

2 kommentarer:

  1. Kanskje vi skal ta oss en tur på Ståk i Skjåk også? Der og kan vi få bod å selge vår brukskunst :) Skal vise deg når du kommer i kveld. Påmeldingsfrist 4. mai.

    SvarSlett
  2. Det høres ikke ut som en dum plan...kan se på det når vi tar turen for litt rallyvirksomhet på Steinvika;)

    SvarSlett

Gjerne forkynn din opplevelse hvis du liker, misliker eller rett og slett kjeder deg;)