torsdag 20. mai 2010

Det har vært en lang dag i Østerdalen, men på ingen måte en dårlig dag:) Jeg våknet tidlig til et farvel med Juraj, og han har nå reist tilbake til moderlandet Slovakia med en koffert pakket med fisk. Oppholdet rommet ingen gigantisk kveite, men jeg fikk inntrykk av at oppholdet hadde vært av positiv karakter til tross for dette:) Etter et farvel og en time ekstra på øyet, ventet en ny senvakt i barnehagen. Store og små hadde en solrik dag med masse sandkaker, og det er ingen hemmelighet at vi krysser fingrene for fortsatt fantastisk sommervær i ukene fremover.

Da pliktene var oppfylt i barnehagen suste jeg hjem i Audi Bugi`n - "The one and only racercar" - for der å spise en fantastisk oppvarmet middag med min kjære. Vel oppfylt med kjøtt og poteter møtte vi til en etterlengtet musikkøving hjemme hos "Han Idar". Vi hadde gleden av å møte en ny trommis med godt humør og vinnende vesen. Øvingen bar friske musikalske frukter og drømmen om en minneverdig avslutningsfest for Evenstadstudentene ser ut til å bli en realitet. Kanskje kan vi introdusere et par nye låter på festen den 27. mai...alle sjeler gleder seg:) Jeg tror kanskje Bobster ble en smule lei øvingen vår siden han tilsynelatende lekte gjemsel med seg selv...(ta en rød t-skjorte på hodet og gjør et forsøk på å finne deg selv).
Takk for en fantastisk hektisk dag i skogens rike mitt lille univers!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne forkynn din opplevelse hvis du liker, misliker eller rett og slett kjeder deg;)