mandag 3. mai 2010

Helgen er over for denne gang og Bobster har forlatt "The White House" til fordel for sitt eget lille hus i skogen med pappa Idar. Han hadde fine dager sammen med onkel Adam og tante Marita, og denne gangen kunne vi ikke spore "sjokoladespor" på teppet eller matrester på kabelsnørene:) Han hadde sitt første møte med en ku, og det virket som om både kua og Bobster var like nysgjerrige på hvem som var hvem og hva! Min lille sjarmgeit "Panda" koste seg i solskinnet på verdens beste gård for frittgående husdyr, og vi to ble enige om at dette skal bli livets beste sommer:)
Barnehageforkjølelsen henger fortsatt i nese og hals, men jeg trosset likevel vårvinden på lørdag og fikk frisk luft i lungene etter kroppens fall. Bobtser fant et gevir i skogen, og jeg fikk bekreftet at det står heller dårlig til med kasteegenskapene. Han var nok takknemlig for at Adam reddet æren i "gevirkast", slik at han kunne trimme labbene i jakt på høytflyvende gevir.

Bestemorrutene til "Mamma" Marit er blitt til et nytt par "Tøffe Tøffelhelter", og jeg må vel kunne si at jeg er positivt overrasket over resultatet. Det var morsomt å prøve en ny oppskrift og ikke minst lykkes med resultatet:) Dessverre ender alle mine tøfler opp i størrelse 35-36, og dette paret var inget unntak. Jeg satser tydeligvis på minimarkedet...kanskje fordi jeg selv er en kortvokst skapning som vandrer rundt på jordens overflate:)
Takk for en fin helg sammen med snille mennesker og dyr mitt lille univers!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne forkynn din opplevelse hvis du liker, misliker eller rett og slett kjeder deg;)