søndag 2. mai 2010

Hipp Hurra for 1. mai som kom og gikk uten at jeg fikk med meg at helligdagen var ved min side...skjønte ikke hvorfor butikkene skulle være stengt på en lørdag. Adam startet dagen med et vått slikk i ansiktet fra en lys våken Bobster i 5-tiden på morgenkvisten...dagen ble aldri helt den samme etter det! Jeg sov min skjønnhetssøvn langt om lenge, og våknet uthvilt til en ny dag med uante muligheter. Vi var å kikket på vårt nye potensielle hus og planen er å rane banken på mandag slik at vi kan bli lykkelige eiere av vårt nye drømmested:) På kvelden snakket jeg en times tid på tlf med min skjønne tante Tone, og det var en hyggelig samtale som gjorde godt for min antitelefoni...gleder meg massevis til vi treffes i konfimasjon den 24. mai. "Mamma" Marit inviterte oss på midnattskake og saft, og det ble en koselig samling av snubleføtter og andre normale på Kroken:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne forkynn din opplevelse hvis du liker, misliker eller rett og slett kjeder deg;)