torsdag 24. juni 2010

Nå har sommeren endelig kommet til Østerdalen, og det er en fryd å kjenne solstråler varme mot vinterhvit hud. Endelig er det lov å senke skuldrene og se fram mot en langhelg sammen med lillegutt.
Adam har reist på guttetur til Alvdal og jeg synes det er fint at han tenker på matauk for det kommende året...hører rykter om at det skal bli et magert år vi går i møte:)
Lillegutt er sliten og ligger under sofaen, etter atter en gang å ha tisset en skvett inne...tror kanskje han ønsker å si at det er på tide at vi vasker leiligheten?

Jeg har endelig fått noenlunde orden på bloggen, men det tar tid å få et vakkert utseende og du skal ikke se bort fra at flere endringer kan forekomme. I helgen er planene minimale, men jeg sørger ikke av den grunn.
I morgen kommer en ny dag, og jeg har lagt inn søknad om godt vær og sosialt samvær...tenker kanskje jeg skal visitere frøken Haugen som også er ensom og alene i disse tider.
Kanskje kan vi være ensomme sammen hvis hun vil være med å leke med meg?

Takk for en unik solskinnsdag mitt lille univers:)

4 kommentarer:

  1. Fin blogg.
    Og fin Lillegutt.
    Nyt finværet, så lenge det varer..

    SvarSlett
  2. Tusen takk snille du:)
    Vi nordmenn har lært å nyte solstrålene mens de er her...jeg har innsett at det å bli brun er umulig, men at rød er en fin farge det også:P Ønsker deg fine sommerdager og inspirasjon til nye nydelige kort:)

    SvarSlett
  3. Utrolig fint bilde av dere :)
    Så søt som lillegutt er!
    Ha en finfin helg,kos deg :D

    SvarSlett
  4. Sammen er vi mindre alene :p Søknaden er innvilget! Gleder meg :)

    SvarSlett

Gjerne forkynn din opplevelse hvis du liker, misliker eller rett og slett kjeder deg;)