lørdag 19. juni 2010

Sommerdagene har gått fort her i Østerdalen, og det er snart gått en måned siden siste oppdatering. Situasjonen er så ille at jeg nesten ikke får fingrene til å gli naturlig over tastaturet i skrivende stund. Jeg har anskaffet ny pc og dette medførte at jeg ble nødt til å endre bloggens utseende, noe jeg ikke er blitt helt venn med i en stresset stund. Jeg lover å oppdatere bloggen med mine dype sommertanker så fort jeg finner tid og stund til å sette rompa ned i sofaen. Dette kan dessverre ta litt tid siden vår lille Harley har tygget over strømledningen til den nye pc`en min. Det er forresten en av hendelsene som har kortet ned min tid den siste måneden...vi har hatt et lite svangerskap og blitt foreldre til en liten og energisk labrador retriver. Han er den skjønneste skapningen på jord, men dessverre følger det med kvasse tenner og sterk oppdagertrang. Det er med andre ord ingen garanti for at oppdateringen skjer med det første, men jeg satser på at Expert kan løse strømproblemet og på denne måten gi meg min digitale verden tilbake:) Takk for en heller hektisk måned mitt lille univers!

1 kommentar:

  1. gratulerer med både "småtroll" i hus og med ny blogg.
    Han var utrolig nusselig Ja, ikke bloggen da....

    SvarSlett

Gjerne forkynn din opplevelse hvis du liker, misliker eller rett og slett kjeder deg;)