lørdag 21. august 2010

Det er lørdag og jeg nyter ettermiddagen i verdens beste sofa fra Skeidar.
Solen skinner ute og Adam er i villmarken med Idar, Bob og "lillegutt".
Dagen har vært en ulykkesdag og jeg innser at kaffetraktere er til for å irritere.
Til tross for kaffekriser er livet mitt - i likhet med utsøkt vin - fyldig på smak.
Det er helt utrolig hvordan verden finner sin egen lille plass for jenter med håp.
Sannheten er at tilfeldighetene kommer som perler på en snor, og når snoren er full skal jeg bære mulighetene med meg - som et smykke - hvor enn jeg drar.


Takk for kaffesøl med fremtidsutsikter mitt lille univers!

1 kommentar:

  1. Savner deg og Adam sååå mye, at jeg har abstinenser. Vi må treffes en eller annen gang, et eller annet sted, veldig snart.

    SvarSlett

Gjerne forkynn din opplevelse hvis du liker, misliker eller rett og slett kjeder deg;)