onsdag 24. mars 2010

Dagene ser ut til å gå sin gang her i Østerdalen, og det blir dessverre så som så med effektiv blogging. Kan ikke være verdensmester hver dag! Det nærmer seg ny salgssøndag på Evenstad, og produksjonen intensiveres derfor kraftig. Regner med at vi selger alle produktene og mer til...(det er nesten garantert at alle påsketuristene kommer innom Johnny`s kantine for å spise seg mette før de skal faste resten av påsken). I dag opplevde jeg og Marit postmannens mareritt...han skal ha all ære for å stikke brev i postkassene til folk...aldri i livet om jeg skal bli postkvinne! Det skal uansett sies at vi gjorde en fabelaktig jobb med å reklamere for førstkommende søndag, og det skal godt gjøres om det ikke ryr inn en gjest eller to:) Takk for et innblikk i postmannens verden mitt lille univers:)

1 kommentar:

  1. Heisann.
    Takk for at du tittet innom meg.
    Det er en ting jeg lurer litt på. Du skrev i den andre bloggen, at spillejobben på vestlandet nærmer seg. Hvor skal dere spille da? Og når? Jeg bor jo på vestlandet, nærmere bestemt Øystese i Hardanger. Det ligger midt mellom Bergen og Voss.
    La høre fra deg.....

    SvarSlett

Gjerne forkynn din opplevelse hvis du liker, misliker eller rett og slett kjeder deg;)