torsdag 25. mars 2010

I bunkersen nærmer morgenen seg med stormskritt, og Adam kjenner eksamensfrustrasjonen ta overhånd. Eksamen i Arter og mangfold venter om noen timer, og jeg tror det er like før laksefisker, kranier og vinterkvist angriper hans sinnstilstand. Gjett om jeg er glad for at min tilstand ikke påvirkes av det biologiske mangfoldet denne natten:) Det er selvfølgelig ikke mulig å legge seg i rett tid av den grunn...neida...SÅPEPRODUKSJON! Begynte i kveldingen og fortsatt til det ble månelyst og vel så det. Har hatt en fantastisk fin kveld og natt ved komfyren: smelte såpemasse - strikke strikke - støpe såpemasse - strikke strikke strikke - se resultatet - og på`n igjen! Sikkert ensformig aktivitet for den normale nordmann, men for meg har det vært en opplevelse å få koke såper til komfyren skummer over:) Hvordan er det mulig å leve et liv uten kreative paranormale evner? Takker vår moder jord for evnen til å kunne lage system i verdens rot ved hjelp av mine hender! I morgen venter en ørliten postmannsrunde på Koppang før såper pakkes og produkter merkes...looking forward to it;) God natt mitt lille univers, og glem for all del ikke å krysse fingre, tær og andre kryssbare kroppsdeler - Adam will survive!

2 kommentarer:

  1. Hils Adam fra meg! Spent på å høre hvordan den eksamenen gikk!! Du da, lille kreative såpekoker'n! Hvordan gikk det? Ble det suksess? Her er jeg førstemann opp - har satt ut hundene og venter på at gutta skal komme seg opp!

    SvarSlett
  2. Mornings:)
    Har nettopp våknet og leter etter bevis som kan tilsi at Adam har vært på eksamen! Nøklene ligger på stuebordet, og vi satser på at det er et sikkert bevis. Hvordan det eventuelt har gått får jeg finne ut når han våkner. Såprekokeriet gikk fantastisk...syns såpene ble litt søte og dekorative. Tenkte å pakke dem pent - skrive et sitat på dem - og på denne måten gjøre dem litt attraktive:)

    SvarSlett

Gjerne forkynn din opplevelse hvis du liker, misliker eller rett og slett kjeder deg;)