lørdag 20. mars 2010

Isfiskekonkurransen på Glomma ved Evenstad fyll og fanteri ble avholdt i dag mellom kl. 13-15. Fiskelystne deltagere møtte opp og prøvde alle mulige slags lokkemidler - fra magott til blinkelys. Dessverre skulle det vise seg at de fleste fiskene hadde tatt påskeferie, og fangsten uteble selv med ofring i form av løssnus og dansende rykk og napp. Noen heldige sjeler kunne vise til fisk på størrelse med en fyrstikk, men gleden var forunt fåtallet. Heldigvis kjente de fleste til uttrykket "Ut på tur - aldri sur", og konkurransen gikk derfor smertefritt uten store slåsskamper. Jeg lå på reinsskinn og angret på at bikinien ble igjen hjemme, men så fisken vurdere agnet mitt og dagen var derfor reddet. Lykkelige over å slippe strevet med premieutdeling dro vi og Morten "størstemann" hjem til "The White House" for å øve til konsert. Kvelden ble vellykket og jeg må si at det er interessant å se hvordan menn kommuniserer i musikkens verden: "Nei, du må spill sånn...DONG DONG dongdong!" Hehe...disse mennene er morsomme når de raper, fiser og sier DONG DONG dongdong:) Takk for en skjønn dag mitt lille univers.

2 kommentarer:

  1. Jeg kjeder meg aldri, men syns bloggen din (og alt det du har laga) er superfint:) Håper alt er vel med deg og ser fram til å se deg i sommer:) Klem-Anne Marthe

    SvarSlett
  2. Heisann Anne Marthe:)
    Morsomt å høre fra deg, og takker og bukker for positiv tilbakemelding. Jeg hadde ikke regnet med at du kjedet deg...full aktivitet fra morgen til kveld med store og små! Latmannsliv er uansett for kjeltringer:) Her er alt bare velstand, men vurderer snart å bli levedyktig uten studielån:P Håper alt er bra med dere alle sammen. Hils kjente og vi ses plutselig en vakker sommerdag:) Stor klem

    SvarSlett

Gjerne forkynn din opplevelse hvis du liker, misliker eller rett og slett kjeder deg;)